Loading...
Βιομηχανία2019-08-23T09:22:09+02:00

Βιομηχανία

Η PRIMARY προσφέρει λύσεις ειδικά σχεδιασμένες για τις ανάγκες της Βιομηχανίας. Ακολουθεί μια ενδεικτική λίστα λύσεων που βρίσκουν εφαρμογή στις σημαντικότερες διαδικασίες της Βιομηχανίας.

Λύσεις για Βιομηχανία

Προγραμματισμός & Σχεδιασμός Παραγωγής

Η PRIMARY προσφέρει λύσεις προγραμματισμού παραγωγής σε βιομηχανίες, προκειμένου να ελαχιστοποιηθεί ο χρόνος και το κόστος που απαιτείται για την παραγωγή και την αποθήκευση αγαθών. Ο Production Scheduler της PRIMARY δημιουργεί τη βέλτιστη σειρά ανάθεσης εργασιών σε μηχανές και προσωπικό, επιτυγχάνοντας ταυτόχρονα όλους τους επιχειρησιακούς στόχους και ικανοποιώντας όλους τους σχετικούς περιορισμούς.

ΜΑΘΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Προγραμματισμός Βαρδιών

Η PRIMARY προσφέρει λύσεις βέλτιστου προγραμματισμού βαρδιών. Το OPTISHIFT, το λογισμικό προγραμματισμού βαρδιών της PRIMARY, επιτυγχάνει κάθε επιχειρησιακό στόχο που σχετίζεται με το προσωπικό, ικανοποιώντας όλους τους σχετικούς περιορισμούς. Εκτός από ένα νόμιμο πρόγραμμα βαρδιών, παράγει αυτόματα το βέλτιστο δυνατό πρόγραμμα βάσει των λειτουργικών αναγκών της επιχείρησης, των συμβάσεων των εργαζομένων και της εργατικής νομοθεσίας.

ΜΑΘΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Διαχείριση Εφοδιαστικής Αλυσίδας

Η PRIMARY παρέχει λύσεις διαχείρισης εφοδιαστικής αλυσίδας και βελτιστοποίησης αποθεμάτων σε εμπορικές εταιρίες και 3PL, με σκοπό την ελαχιστοποίηση του κόστους και του χρόνου που επενδύεται για τη διατήρηση της σωστής ποσότητας αποθεμάτων. Το Inventory Optimizer της PRIMARY λαμβάνει υπόψη όλες τις σχετικές παραμέτρους και σέβεται όλους τους εμπλεκόμενους περιορισμούς. Το αποτέλεσμα είναι όχι απλά εφικτός, αλλά βέλτιστος προγραμματισμός παραγγελιών για όλο το φάσμα των κωδικών προϊόντων.

ΜΑΘΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Forecasting & Budgeting

Τώρα μπορείτε να το υπολογίσετε με το FORESIGHT, το λογισμικό της PRIMARY με λειτουργικότητα Forecasting & Budgeting. Ο ενσωματωμένος μηχανισμός μαθηματικής πρόβλεψης αναλύει τα ιστορικά δεδομένα και αναγνωρίζει τις τάσεις και την εποχικότητα. Επιπλέον, το FORESIGHT εξετάζει μη περιοδικά γεγονότα που επηρεάζουν τη ζήτηση, όπως εκστρατείες μάρκετινγκ, προσφορές, κοινωνικές δραστηριότητες ή ακόμη και ακραία καιρικά φαινόμενα.

ΜΑΘΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ